Pozvánka na konferenci RFID a NFC Future 2013

Nakladatelství Sdělovací technika pořádá odbornou konferenci RFID a NFC Future 2013, která se bude konat 20. listopadu 2013 od 11:00 hodin na výstavišti PVA EXPO Praha Letňany jako součást oficiálního doprovodného programu 3. mezinárodního veletrhu elektrotechniky, elektroniky a energetiky FOR ELECTRON 2013.


Každý zájemce o dění ve světě NFC technologie by měl tedy 20. listopadu zamířit do Letňan. NFCtech.cz je mediálním partnerem konference, dovolte tedy abychom vás společně s pořadateli pozvali na tuto odbornou konferenci, kde ani my nebudeme chybět. Posluchači se mohou registrovat pomocí formuláře na stránkách nakladatelství, registrace na konferenci je bezplatná.

Informace o konferenci

Identifikace RFID představuje revoluční technologii, která zajišťuje efektivní správu fyzických aktiv a movitého majetku jejich zapojením do Internetu věcí, což umožňuje snížit náklady a poskytovat kvalitnější služby zákazníkům.

Konference RFID a NFC Future každoročně mapuje další využití a aplikaci technologií RFID a NFC v řadě oblastí. Aplikace RFID najdeme v logistice, průmyslové výrobě, přepravě, státní správě, skladovém hospodářství i ve zdravotnictví. K hlavním výhodám patří možnost bezkontaktního čtení dat, ochrana osobních údajů a možnost zaznamenání dalších parametrů (teplota, nárazy, čas).

Vybrané otázky a témata konference:

  • příklady úspěšných aplikací a klíčoví hráči na trhu
  • základní know-how pro uživatele, implementátora a výrobce
  • analýza budoucích trendů
  • analýza obchodních aspektů AutoID
  • RFID a domácí vězení
  • kybernetická bezpečnost RFID

Bezkontaktní komunikace na krátkou vzdálenost (NFC) vychází z RFID. Systém je standardizován pod NFCforum.org. Aplikace NFC jsou intuitivní, rychlé a jednoduché, používají mobilní telefon vybavený čtečkou a identifikační štítek nebo kartu. Mobilní telefon nebo iPhone vybavený technologií NFC může fungovat jako peněženka, průkaz nebo jízdenka.

Mezi hlavní aplikace NFC patří:

  • bezkontaktní platby
  • věrnostní programy
  • identifikace
  • výběr vstupného a jízdného
  • reklama a propagace (proximity marketing)